Изпращане на вашия случай до Солвит

Когато пред гражданин или фирма възникне проблем, свързан с дейността на вътрешния пазар на Европейския съюз, той може да се обърне съм мрежата СОЛВИТ за съдействие:

 

 

Преди да се обърнете към СОЛВИТ, прочетете раздела Области на действие и се запознайте със службите в раздела За граждани и За бизнеса.

* Важна правна информация за защита на личните ви данни.

Указания за попълване на електронния формуляр:

Изберете услуга

  • Информация и съвети относно правата в ЕС (за лица и предприятия)
  • Разрешаване на проблеми с публичен орган във връзка с правата в ЕС (за лица и предприятия)-трябва да изберете този отговор
  • Отнесли ли сте проблема до съд?

  • Да
  • Не- трябва да изберете този отговор
  • Проблемът ви има ли трансгранично измерение? Например включва ли две държави от ЕС или Исландия, Лихтенщайн или Норвегия?

  • Да - трябва да изберете този отговор
  • Не
  • Вашият проблем включва ли публичен орган?

  • Да – трябва да изберете този отговор
  • Не
  • Ще бъдете насочени към СОЛВИТ

    СОЛВИТ: предоставя помощ, когато публичен орган в друга страна не зачита правата ви в ЕС изяснява правата ви в ЕС на отговорния орган и работи с него, за да реши вашия проблем е услуга, предоставяна от националните администрации във всяка страна от ЕС и в Исландия, Лихтенщайн и Норвегия има за цел да намери решения в рамките на 10 седмици

    След това попълвате самия формуляр като може и да прикачите документи, които смятате за важни.

    На посочения във формуляра и-мейл ще получите уведомително писмо, че жалбата е успешно регистрирана.