Изпращане на вашия случай до Солвит
Когато пред гражданин или фирма възникне проблем, свързан с дейността на вътрешния пазар на Европейския съюз, той може да се обърне съм мрежата СОЛВИТ за съдействие:
- Като попълни и изпрати единния СОЛВИТ формуляр, който може да бъде намерен на официалната Интернет страница на мрежата СОЛВИТ на адрес http://ec.europa.eu/eu-rights/enquiry-complaint-form/splash?origin=sc_bg
Към формуляра могат да бъдат прикачени и документи, свързани с даден случай.
Преди да се обърнете към СОЛВИТ, прочетете раздела Области на действие и се запознайте със службите в раздела За граждани и За бизнеса.
* Важна правна информация за защита на личните ви данни.
Указания за попълване на електронния формуляр:
Изберете услуга
Отнесли ли сте проблема до съд?
Проблемът ви има ли трансгранично измерение? Например включва ли две държави от ЕС или Исландия, Лихтенщайн или Норвегия?
Вашият проблем включва ли публичен орган?
Ще бъдете насочени към СОЛВИТ
СОЛВИТ: предоставя помощ, когато публичен орган в друга страна не зачита правата ви в ЕС изяснява правата ви в ЕС на отговорния орган и работи с него, за да реши вашия проблем е услуга, предоставяна от националните администрации във всяка страна от ЕС и в Исландия, Лихтенщайн и Норвегия има за цел да намери решения в рамките на 10 седмици
След това попълвате самия формуляр като може и да прикачите документи, които смятате за важни.
На посочения във формуляра и-мейл ще получите уведомително писмо, че жалбата е успешно регистрирана.
Следва: Нашите съвети